Повернення товарів в інтернет-магазин https://joyshop.com.ua здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 14 днів з моменту покупки за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Обмін і повернення товару здійснюється шляхом передачі товару через транспортну компанію, обрану магазином. Пересилання (склад-склад) здійснюється за рахунок покупця.
Відповідно до статті 9 «Закону про захист прав споживача», Ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки, якщо були дотримані наступні умови:
Для повернення грошей споживач повинен мати при собі паспорт. Повернення грошей можливе в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів. Розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості на момент продажу товару. Гроші, сплачені за товар, повертаються в повному розмірі за умови доставки даного товару на склад продавця (або виробника) і перевірки цілісності комплектності товару, що повертається.
Вартість транспортних послуг з повернення товару дорівнює вартості доставки і оплачується Замовником (покупцем).
Стаття 8. Згідно Закону України «Про захист прав споживачів»:
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством, має право вимагати:
Вимоги споживача, передбачені цією статтею, не підлягають задоволенню, якщо продавець, виробник (підприємство, що задовольняє вимоги споживача, встановлені частиною першою цієї статті) доведуть, що недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання. Споживач має право брати участь у перевірці якості товару особисто або через свого представника.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну..